ładowanie zawartości
EN

SSN ma nowego prezesa

02-08-2016

Andrzej Michalski-Stępkowski od 1 sierpnia 2016 r. kieruje organizacją zrzeszającą czołowe firmy z polskiej branży stali nierdzewnych.

 

– Chcemy, aby nasze stowarzyszenie miało coraz liczniejszą reprezentację. Zdajemy sobie sprawę z tego, że aby zrealizować wspomniany cel trzeba stworzyć atrakcyjną ofertę dla obecnych oraz potencjalnych członków – przekonuje nowy prezes SSN.

Stowarzyszenie znacząco poszerzy zakres swojej działalności. Poza szeroko rozumianą promocją stali nierdzewnych zajmie się także budową platformy wymiany wiedzy na temat tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Będzie też dostarczać profesjonalnych i użytecznych informacji z branży oraz jej otoczenia biznesowego, które mogą być wykorzystywane w codziennej działalności firm członkowskich. SSN zamierza również reprezentować interesy swoich członków w kontaktach z administracją rządową czy też instytucjami UE. Skupi się również na integracji branży oraz prezentacji jej potencjału.

– Chcemy zbudować stowarzyszenie szeroko reprezentujące branżę stali nierdzewnych, które swoim członkom zapewnia prestiż, dba o ich interesy oraz dostarcza informacji i wiedzy, których samodzielne pozyskanie byłoby trudne lub wręcz niemożliwe. Im będzie nas więcej, tym bardziej profesjonalny stawać się będzie cały polski sektor stali nierdzewnych – podsumowuje Andrzej Michalski-Stępkowski.

 

Biogram

Andrzej Michalski-Stępkowski (40 l.) z branżą stalową jest związany od ok. 15 lat. Jako dziennikarz i redaktor „Rzeczpospolitej” śledził kluczowe wydarzenia na polskim oraz globalnym rynku hutniczym. Od 2007 r. obserwuje i analizuje branżę stalową z pozycji eksperta, a także wydawcy, m.in. magazynu „Nowa Stal” – jedynego w Polsce tytułu kompleksowo opisującego sektor stali nierdzewnych i aluminium.   

 

Informacje o SSN

Stowarzyszenie Stal Nierdzewna funkcjonuje od 2012 r. Zrzesza czołowe firmy działające w polskiej branży. Jej członkami są: Aperam Stainless Services & Solutions Poland, Invest-Tech, Investa, Italinox Polska, MTL Lewandowski, Kamiński, Pitulski, Nova Trading oraz Outokumpu Distribution Polska. Do zadań SSN należy m.in. reprezentowanie interesów branży, promocja stali nierdzewnych, dostarczanie swoim członkom informacji biznesowych, umożliwianie wymiany wiedzy na temat tego, co się dzieje na rynku oraz wspieranie działań zmierzających do integracji firm z sektora